Kaufland Card – Карта, която пести пари
Изтегли безплатното приложение K-App от Google Play или App Store.
Играй за резервирано място за Семеен театър „Нещо като Ромео и Жулиета
В периода 15.11.2024 г. до 17.11.2024 г. активирай купона с наименование „Спечели резервирано място за Семеен театър „Нещо като Ромео и Жулиета“ , запази го активен до приключването на играта и можеш да спечелиш едно от общо 10 резервирани места за събитието.
Пълните правила виж тук (pdf).
Обичаш да пестиш? Тогава нашата лоялна програма е точно за теб! Ще можеш да се насладиш на специални отстъпки, игри с награди, купони и други предимства, предоставени ти от Kaufland Card. Ако все още не си се регистрирал, не чакай дълго! Грабни физическа карта от Инфoрмация във всеки наш филиал или се регистрай бързо и лесно в мобилното приложение на Kaufland K-App! На тази страница ще научиш повече за предимствата, които Kaufland Card ти носи.
✓ Пазаруваш в Kaufland
Възползвай се от богатия избор и изгодните цени седмица след седмица.
Разгледай специалните Kaufland Card оферти в нашата брошура, както и на интернет страницата ни.
Открий ги лесно на място в твоя хипермаркет Kaufland. Ще ги разпознаеш по сините етикети.
✓ Трупаш точки
Всеки 5 лева от сметката ти носят 1 точка. Сканирай картата си при всяко пазаруване. Използвай твоите точки, за да активираш ексклузивни и персонализирани купони с още по-атрактивни оферти.
Ще имаш нови възможности да използваш своите точки всяка седмица.
Не се безпокой, че ще изгубиш натрупаните точки - валидни са до една година от спечелването им.
✓ Отключваш купони
Всяка седмица пестиш със специалните ни купони. Възползвай се от тях в няколко лесни стъпки:
- Отвори приложението или Kaufland Card профила си на moiat.kaufland.bg или на терминала в хипермаркета
- Кликни върху секцията “Моите купони“
- Натисни бутона "Активирай", който се намира под избрания от теб купон (увери се, че имаш достатъчно точки)
- Вземи избрания от теб продукт в нашия хипермаркет
- Сканирай своята лоялна карта на каса и се наслади на покупката и изгодната цена
Търси сините етикети. С тях пестиш.
Всички Kaufland Card предложения са маркирани със синя лента
Дигитална или физическа карта?
Изборът е изцяло твой, защото Kaufland Card се предлага както в дигитален формат, като част от приложението K-App, така и като физическа карта, която влиза във всеки портфейл. Включи се в нашата лоялна програма и си осигури всички
предимства, предлагани от Kaufland Card.
Дигитална Kaufland Card
Можеш лесно да активираш Kaufland Card на смартфона си. Изтегли безплатното приложение K-App от Google Play или App Store. Ако вече имаш клиентски профил в приложението, влез в него. Ако все още нямаш такъв, регистрирай се. Кликни върху иконата на Kaufland Card в долната част на екрана и попълни краткия формуляр. Готово! Твоята дигитална Kaufland Card е активна!
Дигиталната карта носи повече предимства:
- Лесна справка за актуални купони и налични точки
- Дигитален касов бон
- Допълнителни игри с награди
- Информация за оферти
Физическа Kaufland Card
Твоята физическа Kaufland Card ще получиш на Информация във всеки от нашите хипермаркети. Регистрирай я директно на клиентския терминал в хипермаркета. За да го направиш, сканирай своята карта на клиентския терминал. Създай своя Kaufland Card профил и продължи, като попълниш необходимата информация.
Физическа Kaufland Card можеш да регистрираш и от удобството на дома си. Необходимо е да я активираш на нашия уебсайт www.moiat.kaufland.bg. Създай своя Kaufland Card профил и продължи, като попълниш необходимата информация. Не забравяй да потвърдиш e-mail адреса или номера на мобилния телефон, които си използвал при регистрацията. Твоята Kaufland Card ще бъде активирана само след това потвърждение.
Физическа и дигитална Kaufland Card
Искаш да събереш на едно място твоята Kaufland Card и тези на семейството ти? Няма проблем! Стартирай K-App, избери меню "Още", след това избери меню "Настройки", кликни върху номера на Kaufland Card и след това върху "Добавяне на карта". Така можеш да добавиш до пет нерегистрирани физически карти. За да направиш това, въведи номера ръчно или просто сканирай QR кода с камерата на мобилния си телефон, когато въвеждаш данните. Допълнителните физически карти ще се появят в мобилното приложение.
Всичко важно на едно място
Kaufland Card е тук! Какво представлява новата ни лоялна програма? Как да регистрираш своята нова Kaufland Card? Какви предимства ти носи тя? Как да отключваш купони с отстъпки… Събрахме всичко важно, което трябва да знаеш, в няколко видеа.
Общи условия за участие в Програма за лоялни клиенти Кaufland Card
Актуално към: Септември 2024 г.
I. Общи положения
1. Обхват
1.1. Настоящите условия уреждат участието в Програмата за лоялни клиенти (Програма за лоялност) „Kaufland Card“, наречена по-нататък накратко „Програмата“, чрез използването на физическа и/ или дигитална карта в мобилното приложение на Kaufland.
1.2. Програмата се организира от „Кауфланд България ЕООД енд Ко“ КД, гр. София 1233, ул. „Скопие“ № 1А (наричано по-долу „Kaufland България“ или „ние“). В предоставянето на услугите участват и други дружества от групата Kaufland (наричани по-долу „Kaufland“), като мобилното приложение на Kaufland се администрира от Kaufland Stiftung & Co. KG, Rötelstraße 35, 74172 Neckarsulm, Германия.
1.3. Програмата е насочена към клиенти (наричани по-нататък „участници“), които желаят да получават информация за оферти и промоции от Kaufland и от избрани партньори на Kaufland, включително персонализирана информация, която отговаря възможно най-точно на интересите на съответното лице. Услугата се предоставя въз основа на настоящите условия за участие в Програмата.
1.4. С регистрацията си участникът потвърждава валидността на настоящите Условия (за участие) в отношенията между него и Kaufland във връзка с използването на Kaufland Card.
1.5. Участието в Програмата Kaufland Card е безплатно.
2. Участници
2.1. Участник в Програмата Kaufland Card може да бъде всяко физическо лице, навършило 18 години, което има качеството на „потребител“ по смисъла на § 13, т. 1 от ДР към Закона за защита на потребителите и което има постоянен адрес на територията на Република България или в някоя от следните държави: Австрия, Албания, Андора, Беларус, Белгия, Босна и Херцеговина, Ватикана, Германия, Гърция, Дания, Естония, Ирландия, Исландия, Испания, Италия, Кипър, Косово, Латвия, Литва, Лихтенщайн, Люксембург, Малта, Молдова, Монако, Нидерландия, Норвегия, Обединеното кралство, Полша, Португалия, Румъния, Русия, Сан Марино, Северна Македония, Словакия, Словения, Сърбия, Турция, Украйна, Унгария, Финландия, Франция, Хърватия, Черна гора, Чехия, Швейцария, Швеция.
2.2. Правата и задълженията, свързани с участието, са лични.
2.3. Не се допуска участието на физически лица в качеството им на едноличен търговец. Участие в Програмата Kaufland Card е допустимо единствено за лично ползване, а не за търговски цели или във връзка с упражнявана търговска дейност.
3. Регистрация и потребителски профил (акаунт)
3.1. За да може да използва Kaufland Card, участникът трябва първо да се регистрира в Програмата.
3.2. Регистрацията включва наличие на клиентски профил в Kaufland, както и успешно потвърдена регистрация за Програмата Kaufland Card. Ако клиентът вече притежава клиентски профил в Kaufland, той може да го допълни чрез създаване на регистрация/ профил в Програмата Kaufland Card.
3.3. Чрез успешна регистрация участникът сключва договор за ползване на Програмата за лоялни клиенти Kaufland Card. Тъй като Програмата за лоялни клиенти Kaufland Card се предоставя доброволно и безплатно, Kaufland запазва правото си в отделни случаи да откаже създаването на профил Kaufland Card, без да посочва причина. Не е налице субективно право на участие в Програмата Kaufland Card.
3.4. Предоставеният от участника адрес на електронна поща, както и номер на мобилен телефон не могат да бъдат присвоени и към друг профил. Водещи данни при създаването на профил са предоставеният номер на мобилен телефон или имейл адрес, като при предоставяне от клиента на двете възможности за комуникация, номерът на мобилния телефон е водещ. Забранено е да се предоставя адрес на електронна поща, номер на мобилен телефон или други данни за контакт, които не принадлежат на участника, включително използване на така наречените „електронни адреси за еднократна употреба“.
3.5. Участникът трябва да пази своите данни за достъп. Предоставяне на достъп на други лица до профила на участника се извършва на негова отговорност.
3.6. Всяко взаимодействие с Kaufland, което се осъществява чрез профила на участника, се счита за извършено от участника. Това важи и ако трети лица са действали чрез профила на участника, в случай че са имали достъп до профила поради причини, за които участникът отговаря.
3.7. Участникът е длъжен незабавно да информира Kaufland за всяко неразрешено използване на профила му/ й и е длъжен незабавно да промени данните за достъп, ако има индикации, че профилът му/ й се използва неправомерно от трети лица.
3.8. Участникът има следните възможности за регистрация в Програмата Kaufland Card:
- чрез мобилното приложение на Kaufland, което е достъпно през различни платформи за мобилни приложения, или
- чрез уебсайта kaufland.bg
- освен това, във всички магазини Kaufland България за клиентите са на разположение терминали, чрез които може да се извърши регистрация за участие в Програмата Kaufland Card.
3.9. Всеки клиент може да получи до 5 физически карти Kaufland Card във всеки един магазин на Kaufland България на бюро „Информация“. Всички действия, извършвани с картите, се отразяват в профила на Участника.
3.10. В случай на повредена или загубена физическа карта участникът трябва да вземе нова такава и да се свърже с отдела за обслужване на клиенти на Kaufland България чрез безплатния телефонен номер 0800/ 12 220 - от понеделник до петък между 8:00 и 18:30 часа. Нашите служители ще активират новата и ще деактивират изгубената карта.
3.11. Регистриран участник в Програмата за лоялни клиенти „Kaufland Card“ в България може да използва Kaufland Card:
3.11.1. в магазини Kaufland на територията на Република България и при онлайн покупки от Kaufland България през glovo.bg;
3.11.2. на обособените щандове за бърза закуска (грил-щандове), налични в отделни хипермаркети Kaufland България. Информация за обектите може да намерите на последна страница на хартиената или онлайн брошурата за съответния магазин.
3.11.3. за получаване на преференциални условия на щандове/ обекти на партньори на Kaufland България, разположени на територията на хипермаркети Kaufland – в Търговска зала или извън нея. Kaufland България не гарантира постоянното наличие на преференциални условия, предоставяни от съответния обект при използване на Kaufland Card, като информация за активните предимства може да бъде получена на Kaufland.bg, в приложението на Kaufland и на терминал в наш хипермаркет. При пазаруване в тези обекти не се начисляват точки за лоялност.
3.11.4. за получаване на преференциални условия в други търговски обекти на ч
и на терминал в наш хипермаркет.
4. Прекратяване на участието
4.1. Участникът има право да прекрати участието си в Програмата за лоялни клиенти „Kaufland Card“ по всяко време, без да посочва причина, като използва функцията „Изтриване на профил“ или изпрати нарочен имейл на info@kaufland.bg.
4.2. Прекратяване от страна на Kaufland е възможно по всяко време със срок на предизвестие от 15 дни, без да е необходимо да се посочва причина за това.
4.3. Kaufland има право незабавно да прекрати участието на участник в Програмата при злоупотреба и/ или неспазване на настоящите Общи условия или на Политиката за защита на лични данни във връзка с Програмата без предизвестие.
4.4. Kaufland има право незабавно да прекрати участието на участник в Програмата, чийто профил не е използван повече от 2 години.
4.5. При прекратяване на участие в програмата „Kaufland Card“ данните от клиентския профил (така напр. история на пазаруване, налични точки за лоялност, участия в игри с награди, оборот и т.н.) биват изтрити/ анонимизирани и не могат да бъдат свързани отново с клиента.
4.6. Клиентският профил в Kaufland остава наличен, посредством запазване на потребителско име и парола, дори след прекратяване на участието в Програмата „Kaufland Card“ и изтриване/ анонимизиране на всички останали данни от профила в Програмата (така напр. история на пазаруване, налични точки за лоялност, участия в игри с награди, оборот и т.н.). Клиентският профил в Kaufland може допълнително да бъде изтрит от потребителя - през kaufland.bg или приложението на Kaufland.
4.7. Участието в Програмата се прекратява и когато участникът упражни правото си на изтриване, блокиране или възражение срещу обработването на данните, които са задължителни за регистрация и участие в Програмата (начините за упражняване на правото на изтриване, блокиране или възражение са описани в Политиката за защита на данните).
4.8. При прекратяване на участие в Програмата, независимо от причината, натрупани към съответния профил точки за лоялност биват загубени, като Участникът няма право да изисква тяхната замяна или обмяна в парично измерение.
5. Персонализирана информация
5.1. Целта на Програмата „Kaufland Card“ е да предлага допълнителни специални предимства, като отстъпки, участия в игри, достъп до предложения с отстъпки на наши партньори.
5.2. С помощта на Kaufland Card се стремим да предложим на участника възможно най-подходящата за него информация, както и персонализирани предложения, съобразени с нуждите, желанията и поведението на участника при пазаруване, след натрупването на необходимата база данни за изпращането на такива персонализирани предложения.
5.3. Информацията, отстъпките, купоните, участието в игри, партньорските предложения и другите предимства могат да бъдат получени чрез мобилното приложение на Kaufland, терминалите в магазините, или чрез уебсайта kaufland.bg. Някои предложения са валидни само за притежатели на мобилното приложение.
II. Предимства
6. Отстъпки от актуални цени.
6.1. Чрез Програмата „Kaufland Card“ участникът получава отстъпки при покупка в хипермаркети Kaufland или онлайн. Отстъпките са от актуалната цена, на която стоката се предлага в магазина или онлайн. Актуалната цена може да бъде редовна или промоционална. Продуктите, които могат да бъдат закупени с отстъпка чрез използване на Кaufland Card в хипермаркети Kaufland, са обозначени със специален етикет. В платформата Glovo продуктите са обособени в специална секция Kaufland Card.
6.2. Отстъпката се получава, след като участникът сканира картата си на скенера на каса преди плащане.
6.3. Скенери са поставени на всички каси в магазини Kaufland и на грил-щандовете. Клиентът сам сканира своята физическа карта или QR-кода от мобилното приложение чрез доближаване на картата или мобилното електронно устройство до скенера.
6.4. При онлайн покупка отстъпката се получава като клиентът въведе номера на своята клиентска карта в приложението Glovo.
6.5. Отстъпки / предимства / предложения, включващи оферти в обекти на трети лица (партньори), се съобщават в избраните комуникационни канали на Kaufland България.
7. Точки за лоялност
7.1. За всеки 5 лева от стойността на своята покупка в нашите магазини или при онлайн покупка участникът в Програмата получава по една точка за лоялност.
7.2. За да събере точки за лоялност, участникът трябва да сканира Кaufland Card на касата, преди да плати. Точките за лоялност се натрупват в профила на участника в Програмата Kaufland Card след плащане.
7.3. При закупуване на подаръчен ваучер стойността му не участва в Програмата и в профила на клиента не се натрупват точки.
7.4. При онлайн покупка точките за лоялност се натрупват в профила на участника след успешно извършено плащане, в случай че клиентът е въвел номера на своята клиентска карта в приложението Glovo.
7.5. Събраните точки за лоялност могат да бъдат използвани за:
- активиране на купони, чрез които определени продукти/ продуктови групи могат да бъдат купувани на специална цена или които дават правото на отстъпка от сметката;
- активиране на купони, които дават право на участие в кампании, игри с награди и др.;
- активиране на купони на партньори, които се предлагат през Програмата Kaufland Card;
7.6. За да използва точките за лоялност по някои от описаните начини, участникът трябва е натрупал съответния необходим брой точки и да сканира своята Kaufland Card на касата преди плащане.
7.7. Без активиране на специалните купони в приложението Kaufland, на уебсайта kaufland.bg или на клиентските терминали в магазините, не е възможно да се възползвате от тях. Все пак, в някои случаи купоните са автоматично активирани.
7.8. Събраните точки за лоялност следва да бъдат използвани в срок до 12 месеца, считано от датата им на получаване. След изтичане на този срок точките подлежат на изтриване.
7.9. Информация за купоните, за чието активиране могат да се използват точките за лоялност, е налична в мобилното приложение на Kaufland, на kaufland.bg и на терминалите в магазините.
7.10. Освен това, Участникът има възможността чрез сканиране на QR-кодове или чрез въвеждане на комбинирани (букви и цифри) кодове, предоставени от Kaufland, да отключва допълнителни купони. В някои случаи получаването на такива кодове е обвързано с изпълняване на условия от страна на Участника, които се обявяват предварително.
7.11. При активиране на купони на партньори Участникът получава отстъпка от дадена услуга или артикул, предлагани от съответния партньор, като е възможно да трябва да заплати остатъчната сума от цената на съответната услуга или артикул. Участникът ще бъде своевременно информиран за това, преди да активира купона. Купони на партньори не представляват наше предложение и като предложение на друг търговец подлежат на условията и политиката за поверителност на съответния партньор.
След като Участникът е активирал партньорски купон със събрани точки за лоялност, точките няма да бъдат възстановени обратно в профила, в случай че Участникът не се възползва от съответново предложение на партньор.
8. Информация относно покупки
8.1. В профила на участника е налична информация за извършените покупки. Информацията по никакъв начин не замества данните от хартиения фискален бон, получен при покупката.
8.2. Гаранционни листове и гаранционни карти не се отразяват в приложението Kaufland или на kaufland.bg. Те се предоставят на клиентите на траен, напр. хартиен, носител.
8.3. При рекламации и връщане на продукти клиентът винаги следва да представя оригинален хартиен фискален бон.
9. Други кампании и игри с подаръци и награди
Kaufland организира различни кампании и игри за участници в Програмата, които могат да бъдат обвързани с покупка или да не бъдат обвързвани с такава. Когато кампаниите и игрите са обвързани с покупка, се прилагат следните общи правила:
9.1. Kaufland ще обявява провеждането на кампания или игра с награди. Периодите за провеждане, наградите и специалните условия на съответната кампания – ако има такива, се оповестяват чрез мобилното приложение на Kaufland, на kaufland.bg и на терминалите в магазините.
9.2. Всички участници в Програмата Kaufland Card, които пребивават на територията на Република България и са направили съответна покупка в магазин Kaufland България или онлайн през периода на обявена кампания/игра, автоматично участват в съответната Кампания/Игра, доколкото отговарят и на условия за участие. в съответната кампания.
9.3. С участието си в Програмата Kaufland Card клиентът автоматично се съгласява да участва в кампания/ игра по т. 9.1, за която не са предвидени определени активни действия от страна на клиента, като може да откаже получаване на наградата.
9.4. Печеливши участници се теглят на случаен принцип в рамките на две седмици от крайната дата на съответната кампания/игра/етап на игра и ще бъдат уведомени писмено чрез някой от регистрираните от клиента канали за комуникация в рамките на още две седмици. В правилата на съответната кампания могат да бъдат предвидени различни от тук посочените срокове.
9.5. Kaufland България ще информира спечелилия участник дали наградата ще му бъде изпратена по пощата или ще може да бъде получена в магазина, в който е направена печелившата покупка или в друг магазин на Kaufland България. Награди могат да бъдат предоставяни и под формата на купони за отстъпки в профила на участника и по друг начин, който ще бъде обявен в специалните условия на съответната кампания.
9.6. Спечелилият няма право да изисква получаване на наградата по пощата. Ако печелившият не потвърди приемането на наградата и/или не предостави необходими данни за начина на нейното получаване, напр. пощенски адрес, в рамките на 15 дни от изпращането на уведомлението за наградата, участникът губи право да получи наградата. За конкретни кампании могат да бъдат предвидени и по-кратки или по-дълги срокове. Освен това печелившият може да се откаже от наградата си чрез обикновено уведомление.
9.7. Правото на участие и наградата не могат да се прехвърлят на трети лица.
9.8. Възможното пътуване във връзка с получаване на наградата не е включено в нея и е за сметка на печелившия.
9.9. Замяна на наградата с паричната ù равностойност не е възможна.
9.10. За допълнителна информация относно обработката на данни, моля, вижте актуалната Политика за защита на данните за Програмата Kaufland Card.
10. Партньорски предложения
10.1. Kaufland Card дава възможност да се възползвате от отстъпки на конкретни продукти и услуги, предлагани от наши партньори. Допълнително могат да бъдат организирани кампании (предимно под формата на игри), чиито условията за участие ще бъдат оповестявани допълнително в клиентския профил на всеки участник чрез мобилното приложение на Kaufland, на kaufland.bg и на терминалите в нашите магазини.
10.2. Лични данни на участниците няма да бъдат предоставяни на нашите партньори. Ако във връзка с конкретна партньорска кампания е необходимо предоставянето на лични данни, ще бъде изискано изрично съгласие от участниците.
11. Други предимства
11. Планирани са допълнителни предимства, които ще бъдат обявени своевременно. С оглед на това ще се стремим да идентифицираме Вашите интереси и предпочитания в Програмата Kaufland Card по отношение на продуктите и услугите, предлагани от Kaufland. Когато поискаме съгласие за обработка на Вашите данни, както е описано по-долу, съответната информация ще бъде обработена за целите на Програмата Kaufland Card, само ако сте дали съгласието си и не сте го оттеглили. Вижте Политиката за защита на данните за Програмата Kaufland Card.
III. Кампания „Колелото на наградите“
12.1. По своя инициатива Kaufland ще организира времево ограничена кампания „Колелото на наградите“, в която могат да участват всички притежатели на Kaufland Card с профил в мобилното приложение на Kaufland. Участие в „Колелото на наградите" не е възможно за Участници с физическа карта, които нямат дигитална такава.
12.2. След покупка, отговаряща на предварително определени условия - напр. определена стойност, брой посещения, локация на пазаруване, закупуване на конкретен продукт и/ или др., участникът има право да „завърти“ дигитално „Колелото на наградите“ чрез мобилното приложение на Kaufland. За да направи това, участникът следва да натисне символа на „Колелото на наградите”, след което да кликне върху бутона „Завърти“. „Колелото на наградите“ ще започне да се върти автоматично. В края на завъртането на участника се съобщава дали е спечелил и в случай че да, каква награда.
12.3. Следваща възможност за завъртане на „Колелото на наградите” може да получите само при повторна покупка, която трябва да бъде направена не по-рано от следващия календарен ден след предишната покупка, с която сте участвали в „Колелото на наградите”.
12.4. Периодът на съответната Кампания „Колелото на наградите“, броят на наличните в Кампанията завъртания, конкретните условия и награди са налични при натискане на иконата/ бутона с „въпросителен знак“ в горния десен ъгъл на екрана с „Колелото на наградите“. След изтичане на периода на конкретната времево ограничена кампания или след изчерпване на допустимите завъртания, участието в тегленето на награди чрез „Колелото на наградите“ вече не е възможно.
12.5. Правото на участие не подлежи на прехвърляне, прихващане или замяна с парична компенсация.
12.6. Наградите се теглят автоматично на случаен принцип и участникът веднага научава дали печели или не.
12.7. Като награди в конкретната Кампания могат да бъдат предоставяни например точки за лоялност или различни ограничени във времето купони за отстъпки за определени продукти или групи продукти (10%, 20% и т.н.) или от обща покупка и др.
12.9. Печеливши купони за отстъпка ще бъдат показани на спечелилия участник изключително като цифров купон в раздел „Моите купони“ в приложението на Kaufland и могат да бъдат използвани при следните условия:
- във всички магазини Kaufland България;
- през посочения в купона период на валидност;
- купонът трябва да бъде активиран преди покупката чрез натискане на бутон „Активирай“ в приложението, на уебсайта kaufland.bg или на клиентските терминали в магазините. При използване на функцията K-Scan купонът следва да бъде активиран преди сканиране на баркода на артикула.
- купонът може да бъде използван само при следваща покупка;
- правата по купона не могат да бъдат прехвърляни на трети лица и да бъдат разменяни за плащане в брой;
- купонът не може да бъде разпечатан.
IV. Използване на K-Scan във филиалите
13.1. Участниците в програмата за лоялни клиенти „Kaufland Card“ имат възможност да използват функцията „K-Scan“ в съответните магазини Kaufland, където тази възможност е осигурена. Обектите, в които функцията е достъпна, са посочени на адрес: https://www.kaufland.bg/moyat-kaufland/uslugi/k-scan.html.
13.2. „K-Scan“ дава възможност на участника да сканира продуктите, които сам поставя в количка си по време на покупка. Този процес замества сканирането на покупките на каса. Функцията „K-Scan“ значително подобрява процеса на пазаруване, тъй като улеснява плащането на касата и премахва необходимостта участникът да поставя отделните артикули на касовата лента или да ги сканира на каса за самообслужване.
13.3. Участниците с валидна регистрация за Kaufland Card могат за използват функцията „K-Scan“ по един от следните начини:
- чрез мобилно сканиращо устройство, налично в близост до входа на съответните магазини, в които се предлага услугата K-Scan. За да използва мобилно сканиращо устройство, участникът трябва да сканира QR кода на своята физическа или дигитална Kaufland Card на екрана на устройството;
- чрез мобилната функция за самостоятелно сканиране „K-Scan“, поместена в мобилното приложение на Kaufland, инсталирано на мобилно устройство на клиента. Функцията за снимки следва да е активирана.
13.4. Процес на сканиране, независимо от избрания начин за ползване на функцията „K-Scan“:
- участникът заснема баркода на отделните артикули, използвайки камерата на своето мобилно устройство или мобилното сканиращо устройство, налично в магазина. Сканираните стоки се визуализират в опцията за преглед в мобилното приложение, респ. на сканиращото устройство;
- ако участникът се откаже от даден артикул или погрешка го е сканирал неправилно или твърде много пъти, корекция се извършва чрез бутона (+/-) в мобилното приложение или на мобилното сканиращо устройство в опцията „Количка“. Участникът трябва да постави премахнатите от количката стоки обратно на рафта;
- при завършване на пазаруването се генерира QR код, който съдържа следната информация: номер на картата, идентификационен номер (ID) на трансакцията и необходимост от извършване на проверка. За да завърши пазаруването, участникът трябва да отиде на касите на самообслужване, където да сканира QR кода за приключване на пазаруването. След сканиране на кода плащането завършва по стандартния за касите на самообслужване процес на плащане.
13.5. За да намали риска от злоупотреби при използване на услугата, Kaufland използва така наречения „Trustlevel“ алгоритъм като мярка за сигурност. Това е алгоритъм, който назначава проверка на случаен принцип или цялостно сканиране на съдържанието на количката за пазаруване от страна на касиера. Поради тази причина, въпреки използването на мобилно самостоятелно сканиране, в някои случаи може да се наложи стоките да бъдат сканирани повторно от касиер, в случай че касовата система индикира на касиера да извърши контролно повторно сканиране. „Trustlevel“ алгоритъмът е свързан с клиентския номер от профила на участника в програмата за лоялни клиенти „Kaufland Card“. Ако проверка на случаен принцип разкрие незаконосъобразно поведение от страна на клиент, Kauflandси запазва правото да предприеме допълнителни правни действия. Освен това, закупените артикули се съхраняват в клиентския профил на участника в „K-Scan“ и се оценяват в съответствие с настоящите Общи условия и Политиката за защита на личните данни на програмата за лоялни клиенти „Kaufland Card“. Допълнителна информация относно обработването на лични данни при ползване на функцията „K-Scan“ може да бъде намерена в следната Политика за защита на личните данни на програмата за лоялни клиенти „Kaufland Card“.
V. Допълнителна информация за програмата по поща и електронна поща
14. Със съгласието на участника той ще получава допълнителна информация за Програмата на редовни интервали от време по електронна поща, известия през мобилното приложение под формата на пуш нотификация и/ или SMS. Съдържанието на допълнителната информация за Програмата включва по-специално информация за предложения от нови партньори на Kaufland Card, купони и/ или оферти за отстъпка. За повече информация относно получаването на допълнителната информация за Програмата, моля, вижте актуалната Политика за защита на данните за Програмата Kaufland Card.
VI. Анализ на данните
15. Анализираме Вашите лични данни, подробно описани в Политиката за защита на данните за Програмата, с цел да идентифицираме информацията, от която участникът може да се интересува, така че, ако е възможно, да изпращаме или показваме на участника възможно най-подходящите за него отстъпки и предложения. За целта същите се съхраняват и натрупват в база данни, като спрямо тях се прилагат математическо-статистически методи, така че данните на различните Участници се сравняват едни спрямо други. Все пак не поемаме отговорност за това Участниците винаги да получават предложения, които биха ги интересували. Освен това, създаваме анализи на използването на приложението от страна на Участниците, както и профили за сегментиране на потребителите. Тази информация се причислява към профила на Участника за рекламните цели, обхванати от настоящите условия. В допълнение, това ни дава възможност да придобием обща представа за възможностите да оптимизираме приложението си и успеха на предстоящи рекламни кампании. В тази връзка предоставяме на нашите партньори статистически обработени, анонимизирани данни за предполагаемия успех на техните рекламни кампании. Нашите партньори не могат да използват такава информация, за да я обвържат с конкретно лице.
В анализирането на данни не участват специални категории лични данни по смисъла на чл. 9, ал. 1 от ОРЗД.
Допълнителна информация може да намерите в Политиката за защита на данните за Програмата Kaufland Card.
VII. Технически изисквания за използване на услугата Kaufland Card чрез мобилното приложение на Kaufland; злоупотреба с Kaufland Card
16.1. За да използвате Kaufland Card, е необходим валиден номер на мобилен телефон или активен имейл адрес.
16.2. За да използвате Kaufland Card чрез мобилното приложение на Kaufland, е необходимо да изтеглите софтуера от мобилен магазин за онлайн приложения. За различните видове мобилни устройства се предлагат специфични версии на софтуера. За някои видове не може да се предложи подходящ софтуер по технически причини. Ако за съответния мобилен телефон на участника не е налична подходяща версия на софтуера, този участник не може да използва услугите. Kaufland Stiftung, в качеството на оператор на мобилното приложение на Kaufland, се стреми да предлага софтуера за възможно най-много видове модели. Поради постоянно променящите се продуктови гами на пазара на мобилни крайни устройства Kaufland Stiftung не е в състояние да предложи актуален списък на всички мобилни устройства, с които е възможно да се използват услугите.
16.3. Инсталирането на софтуера и използването на услугите изисква редовно предаване на данни от мобилния телефон на участника. Обхватът и честотата на предаване на данните зависят от вида и обхвата на използването на услугите.
16.4. Разходите за свързване, направени за предаването на данни, се поемат от абоната. Размерът на тези разходи зависи от индивидуалния договор между абоната и съответния доставчик на услуги. Разходите за създаване на интернет връзка и нейното поддържане от страна на участника не са част от Програмата и услугите на Kaufland Stiftung и са единствено в рамките на договорните отношения между участника и неговия интернет доставчик.
16.5. Използването на услугата Kaufland Card изисква също така достатъчна мощност на батерията, както и яркост на екрана за целите на сканиране на QR кодовете.
16.6. Препоръчително е редовно да изтегляте и инсталирате актуализациите, предлагани за мобилното приложение на Kaufland, за да може винаги да използвате всички функционалности на Kaufland Card чрез мобилното приложение на Kaufland. При неактуални версии на мобилното приложение на Kaufland има вероятност Участникът да не може да използва всички функционалности на Kaufland Card.
16.7. Използването на Kaufland Card на манипулирани крайни устройства (напр. чрез джейлбрейк/ маршрутизация) не е разрешено. Kaufland запазва правото си, в случай на злоупотреба или съмнение за злоупотреба с програмата за лоялност на клиентите „Kaufland Card“:
- временно да блокира картата, за която се наблюдава съмнителна активност. Употребата на Kaufland Card и събирането на точки за лоялност няма да бъде възможно, за времетраенето на блокирането. В този случай точки няма да бъдат добавени със задна дата след повторното активиране на картата;
- да блокира напълно Kaufland Card и да изтрие съответния клиентски профил от Програмата;
- да блокира отделни компоненти на приложението или да изтрие неправомерно придобитите от потребителя точки;
-да анулира участието на потребителя в кампании/ игри с награди и правото му за получаване на евентуално спечелените награди от тези кампании/ игри, в случай че участието в тях и евентуалното спечелване на награди се основава на неправомерно придобити точки или използване на картата в разрез с условията на Програмата „Kaufland Card“.
VIII. Отговорност
17. Ние носим отговорност за вреди съгласно действащото законодателство. Не носим отговорност, ако по независещи от нас причини:
- мобилното приложение на Kaufland, функциите на Kaufland Card в рамките на мобилното приложение на Kaufland и/ или уебсайта не работят или работят само в ограничена степен;
- не е налична или е налична само ограничена WLAN връзка;
- сканиращото устройство на касата не работи правилно;
- офертите не са налични.
IX. Промени в Общите условията за участие в Програмата. Прекратяване на Програмата
18.1. Актуалната версия на условията за участие е винаги на разположение на участниците чрез мобилното приложение на Kaufland, kaufland.bg и чрез терминалите, разположени в магазините.
18.2. Kaufland може да изменя настоящите Условия за участие по всяко време, доколкото изменението служи на легитимни интереси, включително за по-добро предоставяне на услуги и при надлежно отчитане на интересите на участниците.
18.3. Всяка промяна в настоящите Общи условия ще бъде публикувана по реда на т. 18.1., като съобщение за промяната ще бъде налично и в магазините – на бюро „Информация“. Промените влизат в сила от датата, посочена в тях, но не по-рано от публикуването им. При несъгласие с променените Условия Участникът има право да прекрати своето участие в Програмата.
18.4. Kaufland има право да спре или да преустанови действието на Програмата или само на някоя от активностите и кампаниите – част от Програмата, включително при непредвидени обстоятелства извън неговия контрол и по възможност - с подходящо предизвестие за участниците.
X. Информация за Програмата
Клиентският център на Kaufland България, с работно време от понеделник до петък от 8:00 до 18:30 часа, може да Ви окаже допълнително съдействие.
С оглед защита на личните данни на участниците в Програмата и минимизиране на риска от злоупотреби Клиентският център има право да задава целенасочени въпроси за идентифициране на лицата. При невъзможност за установяване самоличността на лицето Клиентският център може да откаже информация и предоставяне на съответната изискана услуга. С цел подобряване качеството на обслужване разговорите с Клиентския център могат да бъдат записвани.
XI. Заключителни разпоредби
Европейската комисия предоставя онлайн портал за разрешаване на спорове на адрес http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Въпреки това не сме длъжни или в готовност да участваме в процедури за разрешаване на спорове пред потребителски арбитражен съвет. Ако някоя от разпоредбите на настоящите общи условия е или стане недействителна, това не засяга валидността на останалите разпоредби.
Политика за защита на личните данни
Актуално към: Септември 2024 г.
1. Обща информация
Като част от процеса по регистрация и при самото участие в Програмата за лоялни клиенти Kaufland Card Kaufland събира и обработва личните данни на регистрираните в програмата участници. Настоящите принципи за защита на данните предоставят на участниците подробна и прозрачна информация относно начина, по който Kaufland обработва и използва техните лични данни.
Какво всъщност представлява Kaufland Card? Kaufland Card е програма за лоялни клиенти на Kaufland, в която може да се включите безплатно чрез регистрация, за да се възползвате от различни предимства, осигурявани за клиентите. Чрез Вашата регистрация и участие между Вас и Kaufland се сключва договор за ползване на Програмата за лоялни клиенти „Kaufland Card“, което Ви предоставя различни възможности за ползване на отстъпки при пазаруване във филиалите или чрез платформата за онлайн пазаруване Glovo и Ви осигурява достъп до други предимства, заложени в Програмата, като това невинаги е обвързано с извършването на покупки от Kaufland.
Какви са предимствата за мен като участник в програмата? Програмата за лоялни клиенти „Kaufland Card“ дава възможност също и за дигитално събиране на ,,точки за лоялност“ във филиалите (за всеки 5 лева от стойността на покупката участникът получава една точка за лоялност). Събраните точки за лоялност могат да бъдат използвани за получаване на различни предимства, например: активиране на купони, чрез които за определен период от време определени продукти могат да бъдат закупувани на специална цена, отстъпки при наши партньори, участия в игри с награди сред всички участници в Програмата, които са направили покупка във филиал на Kaufland в България или онлайн през периода на обявената игра/ кампания, когато сте дали Вашето съгласие за участие (в случай че е било необходимо). Повече информация за предимствата на Програмата може да намерите в Условията за участие.
Трябва ли да се регистрирам за Програмата за лоялни клиенти Kaufland Card, за да събирам точки за лоялност при пазаруване от Kaufland? Участието в Програмата за лоялни клиенти „Kaufland Card“ е доброволно и няма задължителен характер. За да събирате точки за лоялност, а също и да се възползвате от останалите предимства, заложени конкретно в Програмата за лоялни клиенти „Kaufland Card“, все пак е необходимо да се регистрирате, което по съществото си представлява сключване на безплатен договор за ползване на Програмата за лоялни клиенти „Kaufland Card“. Участието в Програмата за лоялни клиенти „Kaufland Card“ е възможно и без съгласие за използването на Вашите данни конкретно за рекламни цели на Kaufland.
Как мога да участвам? Има две възможности за участие в Програмата за лоялни клиенти Kaufland Card.
Едната от тях е да свалите мобилното приложение на Kaufland на Вашия смартфон, където да регистрирате свой клиентски профил в Kaufland приложението, допълнен с профил в Програмата за лоялни клиенти „Kaufland Card“, за да използвате картата за лоялни клиенти дигитално през мобилното приложение на Kaufland. В този случай допълнително се прилагат Принципите за защита на данните на мобилното приложение на Kaufland.
Другата възможност е получаването на физическа карта във всеки филиал на Kaufland на бюро “Информация”, за да не се налага да използвате смартфон и да регистрирате участието си онлайн.
2. Администратор по смисъла на чл. 4, т. 7 ОРЗД
Администратор на Вашите лични данни е „Кауфланд България ЕООД енд Ко“ КД (наричано в настоящата Политика за краткост „Kaufland“)
ул. „Скопие“ 1А
1233 София
e-mail: info@kaufland.bg
3. Регистрация в Програмата за лоялни клиенти „Kaufland Card“
3.1 Участие с физическа карта
Ако предпочетете опцията за физическа карта, може да я получите на бюро “Информация” в избран от Васфилиал на Kaufland. След това остава само да регистрирате картата. Може да направите това през уебсайта kaufland.bg или като я доближите до инсталираните във филиалите на Kaufland клиентски терминали. В случай че имате нужда от помощ, служители на бюро “Информация” са на разположение да Ви съдействат. Може да използвате Вашата физическа карта още в първия ден, в който пазарувате, след като сте завършили процеса по регистрация (виж т. 3.3.).
3.2 Участие с функцията Kaufland Card в мобилното приложение на Kaufland (,,дигитална карта“)
Алтернативно разполагате с възможност за участие в Програмата за лоялни клиенти чрез мобилното приложение на Kaufland. Ако изберете тази опция, е необходимо да свалите мобилното приложение на Kaufland на Вашия смартфон през App Store (за устройства с операционна система iOS) или Google Play Store (в зависимост от операционната система на Вашия смартфон), както и да се регистрирате в Програмата. След това в мобилното приложение на Kaufland ще получите ,,дигитална“ лоялна карта под формата на QR-код, който се сканира.
3.3 Създаване на клиентски профил в Kaufland приложението
И в двата случая (участие чрез физическа карта или чрез дигитална карта през мобилното приложение на Kaufland) е необходимо създаването на клиентски профил в Kaufland (в случай че все още не разполагате с такъв). Клиентският профил в Kaufland служи за идентифициране при ползването на различни видове услуги, предлагани от Kaufland, в това число и картата за лоялни клиенти и мобилното приложение. След въвеждане на Вашите данни за завършване на регистрацията ще получите код за верификация на посочения от Вас имейл адрес или номер на мобилен телефон. В случай че не въведете кода за верификация, Вашите данни няма да бъдат запаметени, а Ваш клиентски профил в Kaufland няма да бъде създаден.
Без клиентски профил в Kaufland картата (както физическа, така и дигитална) не може да бъде използвана. Всяка карта непременно трябва да бъде обвързана с вече наличен или новооткрит клиентски профил в Kaufland, в който се отразяват събраните точки за лоялност, както и ексклузивните купони.
Във Вашия клиентски профил в Kaufland приложението може да виждате запаметени поотделно както информации, свързани с участието Ви в Програмата за лоялни клиенти, така и данни за всички извършени трансакции при покупки.
4. Кои Ваши лични данни събираме?
4.1 Задължителни данни при регистрацията на клиентски профил в Kaufland (базови данни)
За регистрацията на Вашата карта за лоялни клиенти и създаването на клиентски профил в Kaufland задължително се събират и използват следните данни:
- Име и фамилия;
- Обръщение;
- Адрес по местоживеене;
- Номер на физическата, респ. дигиталната карта за лоялни клиенти;
- Имейл-адрес или алтернативно номер на мобилен телефон;
- Дата на раждане;
- Избрана лично от потребителя парола.
4.2 Допълнителна информация за клиента при регистрацията на клиентски профил в Kaufland (допълнителни опционални данни)
При регистрацията на Вашата карта за лоялни клиенти и създаването на клиентски профил в Kaufland евентуално се събират и обработват следните данни, които НЕ е задължително да предоставите:
- Улица и номер на улицата по местоживеене;
- Брой членове в домакинството;
- Брой деца;
- Филиал на Kaufland, в който пазарувате най-често.
Предоставянето на тази информация е опционално. В случай че предоставите тази допълнителна информация, данните ще бъдат използвани единствено за целите на създаване и изпращане на подходящи търговски предложения и поздравления (например за Деня на детето, начало на учебна година, XL оферта-купон за многочленни семейства). В случай че не сте предоставили Вашето съгласие за получаване на персонализирана маркетингова комуникация, тази допълнителна информация ще бъде използвана за общ статистически анализ, който да допринася за създаването на добри търговски предложения и маркетинг кампании.
4.3. Видове данни при използването на картата за лоялни клиенти (данни за покупки)
При използването на Вашата карта за лоялни клиенти в магазини Kaufland или чрез платформата за онлайн пазаруване Glovo се събират следните данни:
- Филиал, в който използвате картата като ,,място на използване“;
- Данните от фискалния бон (артикули, номер на фискалния бон, цени, обща сума на покупката и дата за отразяване в ,,историята на пазаруванията“ и изобразяване в цифров вид в мобилното приложение на Kaufland, номер на картата);
- Използваното платежно средство - единствено като вид (в брой или с банкова карта);
- Купони, получени срещу събрани точки за лоялност;
- Събрани, както и обменени (срещу купони) точки за лоялност;
- Игри с награди, в които сте взели участие.
5. Правно основание за обработване на данните
Правно основание за обработването на данни в рамките на участието в Програмата за лоялни клиенти „Kaufland Card“ принципно е сключването и изпълнението на договор между Вас и „Кауфланд България ЕООД енд Ко“ КД чрез декларация за участие в Програмата за лоялни клиенти „Kaufland Card“ (чл. 6, параграф 1, буква б) ОРЗД).
В единични случаи обработването на данни в рамките на участието в Програмата за лоялни клиенти Kaufland Card може да се основава и на легитимен интерес от страна на Kaufland в съответствие с чл. 6, параграф 1, буква е) ОРЗД и/ или да е необходимо за изпълнение на законови задължения в съответствие с чл. 6, параграф 1, буква в) ОРЗД.
Освен това, в рамките на безплатното участие в Програмата може да дадете своето изрично съгласие в съответствие с чл. 6, параграф 1, буква а) ОРЗД за различни други цели на обработване.
В изложените по-долу цели на обработването на данни (вж. т. 6) може да намерите информация кое правно основание се прилага за всеки отделен случай. По-долу в настоящата Политика са изброени и конкретните хипотези на обработка.
6. Цели на обработване на данни и конкретно правно основание
В рамките на участието Ви в Програмата за лоялни клиенти „Kaufland Card“ Вашите лични данни се обработват в зависимост от нейното използване за следните цели:
6.1 Обработване на данни за контакт
Посочените от Вас данни за контакт в рамките на регистрацията Ви (имейл адрес или номер на мобилен телефон) се обработват за следните цели:
- Верификация на акаунта: посоченият имейл-адрес или номер на мобилен телефон се удостоверява за автентичност чрез метода на двойно потвърждение, за да се предотврати погрешно въвеждане на данни и да се провери правомощието за използване на данните за контакт. За тази цел като първа стъпка се изпраща имейл, респ. SMS с линк, респ. код за потвърждение на посочените данни за контакт. Едва след отварянето на линка, респ. въвеждането на кода при регистрацията, новосъздаденият профил се активира и данните за контакт се използват от нас за последващи цели. При всяка следваща промяна на данните за контакт променените данни подлежат на ново удостоверяване за автентичност по същия начин. Тук правно основание е чл. 6, параграф 1, буква б) ОРЗД (изпълнение на договора за ползване на Програмата за лоялни клиенти „Kaufland Card“) и чл. 6, параграф 1, буква в) ОРЗД във връзка с чл. 32 ОРЗД и чл. 5 параграф 2 ОРЗД (задължение за гарантиране на отчетност на данните).
- Използване на потребителско име: посоченото от Вас потребителско име като част от данните за контакт, заедно с имейл адрес или номер на мобилен телефон, служи за регистрация към Програмата за лоялни клиенти „Kaufland Card“ през интернет страницата, през мобилното приложение на Kaufland или клиентските терминали, както и за изпращане на известия относно актуалния статус на Програмата. Правно основание в случая е чл. 6 параграф 1 буква б) ОРЗД (изпълнение на договора за ползване на Програмата за лоялни клиенти „Kaufland Card“).
- В случай на допълнително доброволно съгласие на посочените данни за контакт се изпраща и желаната информация за оферти, специални предложения, отстъпки, реклама и др. Правно основание е декларираното от вас съгласие в съответствие с чл. 6, параграф 1, буква а) ОРЗД.
6.2 Проверка на правото на участие
Вашата дата на раждане се използва за проверка на правото Ви на участие (участието е възможно при навършени 18 години), правото Ви да встъпите в договорни отношения с нас, както и за еднозначна идентификация при съвпадение на имената на повече участници. По отношение на проверката на възрастта (проверка на навършено пълнолетие) правно основание за обработването на данните е чл. 6, параграф 1, буква б) ОРЗД (изпълнение на договора за ползване на Програмата за лоялни клиенти „Kaufland Card“).
6.3 Валидиране на адрес
Правилното изписване на посочения от Вас адрес се проверява автоматично при регистрацията. Целта на обработването на данните е гарантиране на коректното изписване, за да се избегнат грешки при събирането на данните. Правно основание в случая е чл. 6, параграф 1, буква б) ОРЗД (изпълнение на договора за ползване на Програмата за лоялни клиенти „Kaufland Card“), както и чл. 6, параграф 1, буква в) ОРЗД във връзка с чл. 32 ОРЗД и чл. 5, параграф 2 OРЗД (задължение за гарантиране на отчетност на данните).
6.4 Комуникация във връзка с участието в лоялната програма Kaufland Card
Kaufland използва Вашето име, фамилия и обръщение, за да може да се обръща към Вас по име в рамките на участието Ви в Програмата за лоялни клиенти и свързаната с него комуникация (обръщение в мобилното приложение на Kaufland, при използване на клиентските терминали, на интернет страницата на програмата и Вашия клиентски профил в Kaufland Card, обръщение при изпращане на имейли или съобщения на посочен от вас номер на мобилен телефон относно актуалния статус на програмата и уведомителни имейли или съобщения). Правно основание в случая е чл. 6, параграф 1, буква б) ОРЗД (изпълнение на договора за ползване на Програмата за лоялни клиенти „Kaufland Card“), респ. при изпращането на уведомителни имейли или съобщения на посочен от вас номер на мобилен телефон допълнително се прилага чл. 6, параграф 1, буква a) OРЗД, а в определени случаи също и чл. 6, параграф 1, буква в) ОРЗД.
6.5 Събиране и замяна на дигитални точки за лоялност във филиалите
Номерът на физическата, респ. дигитална карта за лоялни клиенти към Вашия клиентски профил в Kaufland Card и данните за покупки (вж. т. 4.3), се използват за създаване и запаметяване на индивидуална история на пазаруване във Вашия клиентски профил в Kaufland Card. Въз основа на Вашата история на пазаруване, включително през платформата Glovo, се изчисляват дигиталните точки за лоялност. Това позволява събирането и замяната на дигитални точки за лоялност в рамките на участието в програмата. В случай на рекламация точките могат да се отразяват в клиентския профил и на по-късен етап. За тази цел е нужно единствено в края на разплащателния процес да сканирате на касата QR-кода на Вашата карта за лоялни клиенти. За всеки 5 лева от покупката получавате по една точка за лоялност. Тази точка се добавя към Вашия клиентски профил в Kaufland Card. По този начин събраните точки за лоялност се запазват заедно с данните от фискалния бон във Вашия профил в Kaufland Card (вж. т. 4.3) За събраните точки за лоялност не се изплащат суми в брой и не се приспада част от цената на артикулите при пазаруване. Точките за лоялност могат да се заменят за придобиване на купон, който дава възможност за покупка на даден(и) артикул(и) на преференциални цени и условия. Имате право да събирате точки за лоялност и извън сроковете, в които кампанията е активна, т.е. точките за лоялност не се губят автоматично след края на дадена кампания за събиране на точки, а имат срок на валидност 12 месеца. Съхранявайки точките за лоялност във Вашия профил в програмата Kaufland Card, дори да загубите физическата карта за лоялност или изтриете мобилното приложение на Kaufland, при необходимост, точките за лоялност могат да бъдат възстановени. Точки за лоялност, събрани преди повече от 1 година, се заличават. Може да обобщим, че целта на обработката на данни в този случай е възможността за събиране на дигитални точки за лоялност без риск от тяхната загуба.
Правно основание за обработване на данните е чл. 6, параграф 1, буква б) ОРЗД (изпълнение на договор за ползване на Програмата за лоялни клиенти „Kaufland Card“).
6.6 Незабавни отстъпки за артикули от седмичните промоции
Номерът на физическата, респ. дигиталната карта за лоялни клиенти към Вашия профил в програмата Kaufland Card служи за Вашето идентифициране като клиент на програмата и гарантира незабавна отстъпка на касата във филиала при използването на валидна карта, респ. ID-номера на картата, ексклузивно за артикули от седмичните промоции, без да е необходимо да заменяте точки срещу това (т.нар. ,,специални отстъпки“). Съответните актуални седмични промоции и размерът на отстъпките могат да се видят на етикета на рафта във филиала, в мобилното приложение на Kaufland, на уебсайта на Kaufland kaufland.bg и в брошурата на Kaufland. Следователно целта на обработването на лични данни в този случай е идентифициране на картодържателя, така че като участник в програмата за лоялност да му бъдат гарантирани ексклузивни отстъпки в рамките на програмата.
Правно основание за извършването на обработването на данните е чл. 6, параграф 1, буква б) ОРЗД (сключване и изпълнение на договор за ползване на Програмата за лоялни клиенти „Kaufland Card“).
6.7 Активиране на купони за отстъпки, както и информация за програми, базиращи се отчасти и на профила на участника и историята на пазаруване
Въз основа на Вашите индивидуални данни за покупки (вж. т. 4.3) и/ или Вашия индивидуален профил (местоживеене, възраст, пол и списък за пазаруване, ев. допълнени чрез дигитални данни за интеракции) за Вас се изготвят максимално подходящи предложения, ексклузивни купони за отстъпки и новини, които отговарят на Вашите предполагаеми интереси и на Вашето поведение при пазаруване. За да определим Вашите възможни продуктови интереси, прилагаме и математическо-статистически методи, като Вашите данни от покупки се сравняват с такива на други участници в Програмата за лоялни клиенти. На база на това сме в състояние да направим изводи относно продукти и акции, които са представлявали интерес за клиенти със сходни предпочитания и съответно предполагаемо биха представлявали интерес и за Вас. Тук не става дума за автоматизирано вземане на решения по смисъла на чл. 22 ОРЗД.
Освен това, се извършва сегментиране на покупките за целите на статистически оценявания, като при възможност се причисляват към Вашия профил. Подготвени статистически данни относно показвани в приложението предложения предоставяме и на нашите партньори, но само в анонимизирана форма. По този начин, както ние, така и нашите партньори сме в състояние да оптимизираме предложения и маркетингови кампании и да правим изчисления за отделните рекламни кампании. Нашите партньори не могат да сведат така получената информация до отделни индивидуализирани профили.
Купони за отстъпки се предоставят на участниците принципно чрез приложението, клиентските терминали във филиалите или уеб страницата. В допълнение, имате възможност да активирате допълнителни купони, предоставени посредством QR кодове или чрез въвеждане на заложени кодове.
Купоните могат да имат различни периоди на валидност. Следва да се съобразите с допълнителната информация относно съответния купон. Освен това, купоните може да съдържат различни варианти на отстъпка (напр. отстъпка за определни артикули, паушална отстъпка за определена група артикули, отстъпка от общата сума при пазаруване в зависимост от стойността на покупките) и по правило се ползват еднократно в рамките на заложения период на валидност след активация. Информация за Програмата може да се отнася за нови предимства и акции.
Целта на обработката на лични данни в този случай е генерирането на купони за отстъпки и новини, съобразно Вашите предполагаеми предпочитания, на база история на пазаруване, базови данни (напр. пол и възраст) и допълнително събраните „дигитални данни за интеракции“.
Правно основание за извършването на обработването на данните е чл. 6, параграф 1, буква б) ОРЗД (сключване и изпълнение на договор за ползване на Програмата за лоялни клиенти „Kaufland Card“).
6.8 Опционално: Запазване на „дигитални данни за интеракции“ (необходимо съгласие)
Ако принципно сте се съгласили на прилагането на т. нар. бисквитки за проследяване при посещение на нашата уеб страница и/ или в рамките на приложението Kaufland, като сте предоставили Вашето изрично съгласие за това, вземаме Вашите данни за ползване от различните канали (напр. от приложението, уеб страницата, клиентските терминали). Тези дигитални данни за интеракции се обвързват със съществуващата информация от Вашия клиентски профил (история на пазаруване и други данни за профила) и се анализират, за да може да се генерират персонализирани купони и новини, които предполагаемо биха отговаряли на Вашите интереси и нужди.
Може да оттеглите това съгласие по всяко време с действие занапред, като промените съответната настройка във Вашия профил, без това да засяга Вашия профил или участието Ви в Програмата за лоялни клиенти.
Целта на обработката на лични данни в този случай е генерирането на купони за отстъпки и новини, съобразно Вашите предполагаеми предпочитания, на база история на пазаруване, базови данни (напр. пол и възраст) и допълнително събраните „дигитални данни за интеракции“.
Правно основание за описаното тук обвързване и оценяване на дигитални данни за интеракция с Вашите Kaufland Card данни е Вашето съгласие (чл. 6, параграф 1, буква а) ОРЗД).
6.9 Кампании/ игри с награди в рамките на Програмата за лоялност Kaufland Card
Всички участници в Програмата, които пребивават на територията на Република България и са направили покупка във филиал на Kaufland в България или онлайн чрез Glovo през периода на обявена кампания/ игра с подаръци и награди, автоматично участват в съответната кампания/ игра, доколкото отговарят на останалите условия за участие. С участието си в Програмата Kaufland Card автоматично се съгласявате да участвате в съответната кампания/ игра. В рамките на две седмици от крайната дата на съответната кампания/ игра измежду всички участници в Програмата, които са направили покупка с картата за лоялност през периода на обявената кампания/ игра, се раздават награди. За участието в такива тегления се използват Вашите данни от направени покупки в рамките на кампанията/ играта. Победителят(ите) получава(т) известие за печалбата по имейл, респ. номер на мобилен телефон.
Целта на обработването на данни е провеждането на кампания/ игра с подаръци и награди под формата на теглене с касовите бележки на всички участници в Програмата за лоялност като ексклузивно предложение, както и уведомяването на победителя(ите) и изпращането на наградата.
Правно основание за извършването на обработването на данни е чл. 6, параграф 1, буква б) ОРЗД (изпълнение на договор за ползване на Програмата за лоялни клиенти Kaufland Card).
6.10 Обслужване на клиенти в рамките на програмата за лоялност Kaufland Card
След регистрацията си ще получавате известия относно статуса на участието Ви в Програмата за лоялност „Kaufland Card“ (по имейл или чрез SMS), например за потвърждение на регистрацията Ви. Освен това, при допълнителни въпроси от Ваша страна относно броя на Вашите точки, купоните за отстъпка, месечни игри с награди или други предимства на Програмата, може по всяко време да се обърнете към нашето звено „Обслужване на клиенти“. Целта на обработването на данни в случая е предоставяне на отговор на Вашите допълнителни въпроси.
В зависимост от темата на Вашето запитване към звено „Обслужване на клиенти“ като част от програмата за лоялност „Kaufland Card“ правно основание за обработване на Вашите данни е чл. 6, параграф 1, буква б) ОРЗД (когато въпросът Ви се отнася за услуги, заложени в договора за ползване на Програмата за лоялност) или чл. 6, параграф 1, буква е) ОРЗД (ако имате въпроси по други теми). Легитимният интерес от страна на Kaufland във втория случай се състои в това да отговори на клиентските запитвания и да поддържа задоволително ниво на обслужване съгласно своите вътрешни стандарти.
6.11 Опционално: Изпращане на информация относно Програмата и купони за отстъпка на посочения от Вас имейл адрес или номер на мобилен телефон (необходимо е съгласие)
Ако изрично сте предоставили Вашето съгласие, на посочения от Вас имейл адрес и/ или номер на мобилен телефон ще Ви изпращаме информация за нови купони за отстъпки по Програмата, както и информация за други изгодни предложения и услуги, включени в Програмата за лоялност Kaufland Card (напр. подробности за програмата, информация за нови партньори, нови игри с награди, специални намаления за клиенти, нови артикули на промоция, анкети, поздрави и изгодни предложения по случай рождения Ви ден), а също евентуално и купони за артикули на изгодни цени.
Може по всяко време безплатно да оттеглите това съгласие с действие занапред, без да посочвате конкретни причини, като изпратите имейл на info@kaufland.bg или чрез съответната настройка във Вашия клиентски профил, без по този начин Вашият клиентски профил в Kaufland да бъде закрит или участието Ви в Програмата да бъде прекратено. Следователно целта на обработването на данни в случая е участникът да получава купони за отстъпка и информация за нови предложения, включени в Програмата за лоялност, на посочения от него имейл адрес и/ или номер на мобилен телефон.
Правно основание за обработване на данните е Вашето съгласие (чл. 6, параграф 1, буква а) ОРЗД).
6.12 Ползване на картата при наши партньори
Може също така да използвате своята карта и при наши партньори. В този случай използвате картата както обикновено и я показвате/сканирате по време на процеса на плащане при наши партньори, като по този начин получавате различни ползи/ отстъпки (напр. отстъпки от цени, допълнения към закупени стоки). За ползване на конкретно предоставени предимства, следва да обърнете внимание на съответните обявени условия от страна на партньора. В случай на използване на картата в профила Ви в Kaufland ще бъдат съхранени и визуализирани съответните данни за покупка, след тяхното изпращане от страна на партньора към Kaufland, за целите на анализиране на Вашето търговско поведение.
Правно основание за обработване на данните е чл. 6, параграф 1, буква б) от ОРЗД (изпълнение на договора за ползване на Програмата за лоялни клиенти „Kaufland Card“). Търговските ни партньори не получават Ваши лични данни от Kaufland.
6.13 Ползване на отстъпки при наши партньори
Освен това, като участник в Програмата за лоялни клиенти, Вие ще получите предложения за допълнителни ползи при нашите партньори, чрез приложението Kaufland, уебсайта и, ако е приложимо, по електронна поща (ако сте дали съгласието си). При ползване на някаква специфична отстъпка при наш партньор ние ще получим съответна информация за това. Тази информация се съхранява във Вашия профил и се използва, за да се анализира Вашето поведение при пазаруване.
Правно основание за обработване на данните е чл. 6, параграф 1, буква б) от ОРЗД (изпълнение на договора за ползване на Програмата за лоялни клиенти „Kaufland Card“). Търговските ни партньори не получават Ваши лични данни от Kaufland.
6.14 Геокодиране на адреса по местоживеене за генериране на агрегирана геоинформация
Вашият адрес по местоживеене ще бъде обработван и използван от Kaufland в псевдонимизирана форма за генериране на обобщени данни за геоинформация в допълнение към вече описаните цели (определяне на релевантен филиал за Вас за целите на получаване на купони за отстъпка и информация за програмата, базираща се на профила на участника и историята на пазаруване, също така и за изпращане на уведомления за кампании/ игри с подаръци и награди - съгласно раздел 6.7 и 6.9).
Посредством Вашия псевдонимизиран адрес по местоживеене (населено място, квартал, пощенски код) след регистрацията за Програмата за лоялност еднократно се определят районът и населеното място и се добавят към Вашия акаунт в Kaufland Card („геокодиране“). Благодарение на това Kaufland вече може да обобщава информацията за клиентите и да я разпределя към различните райони на мрежата, за да събере, например, повече информация за своите търговски области, успеха на рекламните кампании, данни за оборота и влиянието на външни фактори върху клиентите (напр. откриване на филиали на конкуренти, последици от неблагоприятни метеорологични условия), както и да обработва статистически данни относно тенденциите при пазаруване. За тази цел, например, общият оборот, генериран от всички участници в Програмата за лоялност, живеещи в даден район, се обобщава, като при това винаги се осигурява, че поне седем участници в Програмата живеят в този район с цел гарантиране на анонимността на обобщените резултати. Райони/ населени места с по-малко от седем участници в Програмата за лоялност не се оценяват индивидуално. Идентифицирането на конкретни клиенти и техните данни за покупки и профили е възможно само от отговорно лице за Програмата за лоялност и звено Клиентски мениджмънт на Kaufland. Други звена на Kaufland нямат достъп до данните в личния Ви профил. Те получават само агрегирани анонимни данни за районите/ населените места за посочените цели, без възможност да ги свържат с отделни участници в Програмата.
Целта на обработването на данни е подобреният анализ на специфичните фактори, свързани с местоположението, които обуславят успеха на Kaufland като компания, за която клиентът е приоритет, както и изготвянето на необходимите за това обобщени анонимизирани оценки. Правно основание за обработването на данни е чл. 6, параграф 1, буква е) ОРЗД. Легитимният интерес от страна на Kaufland се основава на стремежа към подобряване на пазарното проучване при спазване на законовите разпоредби относно защитата на личните данни, вкл. чрез псевдонимизация и анонимизация.
6.15 Проверка на спазването на условията за участие и предотвратяване на злоупотреби
С цел предотвратяване на злоупотреби с картата за лоялност (напр. нейното използване в нарушение на условията за участие) анализираме картата след необичайни процеси по сканиране (напр. многократни използвания за кратък период от време), за да може да предотвратим злоупотреби при използването на картата в нарушение с условията за участие в Програмата (напр. предоставяне на картата на друго лице с цел манипулация на събраните точки). При подозрение за злоупотреба използваме идентификационния номер на картата и данните за контакт, за да се свържем с участника в Програмата и да изясним подозрението за злоупотреба. До изясняване на подозираната злоупотреба картата и съответният клиентски профил в Програмата се блокират. В случай че подозрението за злоупотреба се потвърди, профилът може да бъде закрит съгласно условията за участие, а по-нататъшното участие на потребителя не се допуска. В случай че осъществяване на контакт с участника не е възможно, изтриването на профила се предприема 12 месеца след блокирането му.
По отношение на проверката за спазване на условията за участие правно основание за обработването на данни е чл. 6, параграф 1, буква б) ОРЗД. Правно основание за предотвратяването на злоупотреби и евентуалното блокиране на профила в програмата е чл. 6, параграф 1, буква е) ОРЗД. Легитимният интерес от страна на Kaufland в този случай се базира на интереса от предприемане на действия за предотвратяване на измами и манипулации.
6.16 K-Scan
a. Цел на обработването/ Правни основания
(1) Използване на K-Scan
За да могат участниците в Програмата за лоялни клиенти Kaufland Card да използват функцията за самостоятелно сканиране „K-Scan“ чрез мобилните устройства за сканиране на място във филиал или чрез мобилното приложение на Kaufland, в съответствие с Общите условия, се обработват следните лични данни:
- номер на физическата карта или клиентски номер на дигиталната Kaufland Card;
- закупени артикули;
- идентификатор на трансакцията.
Артикулите, закупени чрез „K-Scan“, се съхраняват във Вашия профил в Kaufland Card и се анализират в съответствие с Общите условия и Политиката за защита на личните данни на Програмата за лоялност Kaufland Card. Правното основание за обработване на данните е чл. 6, параграф 1, буква б) от ОРЗД (изпълнение на договора за ползване на Програмата за лоялни клиенти Kaufland Card).
(2) Внедряване на алгоритъм „Trustlevel“
С цел превенция на злоупотреби използваме т. нар. „Trustlevel“ алгоритъм като мярка за сигурност. Това е алгоритъм, който извършва проверка на случаен принцип или пълно сканиране на кошницата за пазаруване от служителите на касата. Следователно, въпреки извършената проверка чрез „Trustlevel”, може да се наложи повторно сканиране от касиер, ако касовата система индикира такава необходимост. „Trustlevel“ алгоритъмът е свързан с номера на клиентския Ви профил в Kaufland Card.
В случай че проверките на случаен принцип разкрият неправомерно поведение на клиента при самостоятелното сканиране, ще се извърши сравнение на клиентския номер с данните от клиентския профил в Kaufland Card, за да се направи справка.
Kaufland си запазва правото да предприеме допълнителни правни действия.
Правното основание за обработването на данните е чл. 6, параграф 1, буква е) от ОРЗД. Легитимният интерес произтича от интереса да се предостави възможност на клиента да използва функцията за сканиране с цел оптимизиране на процеса на плащане, като се предотвратят или проследят случаи на злоупотреба.
(3) Поддръжка
За да може да Ви помогнем при технически проблеми с „K-Scan“, клиентският номер на Вашия клиентски профил в Kaufland Card може да бъде използван с цел проследяване на Вашите сканирания или поведение при сканиране.
Правното основание за обработването на данни в случая е чл. 6, параграф 1, буква е) ОРЗД. Легитимният интерес произтича от интереса да предложим на нашите клиенти подходяща поддръжка при използването на „K-Scan“.
(4) Анализ
С цел да разберем как нашите клиенти възприемат „K-Scan“ и за да планираме възможността да се използва функцията „K-Scan“, се извършва статистическа оценка на поведението при сканиране, която не е свързана с идентифициране на конкретни клиенти, а по-специално с агрегирана информация относно брой клиенти с Kaufland Card, които използват възможността за самостоятелно мобилно сканиране. Правното основание за обработване на данните е легитимният интерес на Kaufland в съответствие с чл. 6, параграф 1, буква е) ОРЗД. Легитимният интерес произтича от интереса на Kaufland да оптимизира възможността за използване на функцията „K-Scan“.
б. Срок за съхранение/ Критерии за определяне на срока за съхранение:
Свързаният с Вашия акаунт в Kaufland Card „Trustlevel“ алгоритъм, както и артикулите, закупени с ползване на функцията „K-Scan“, ще бъдат изтрити при изтриване на клиентския Ви профил в Програмата за лоялност Kaufland Card. Ако Вашият клиентски номер се използва за целите на поддръжка, същият ще бъде изтрит в рамките на 90 дни след обработката на заявката.
6.17 Друго: Анонимни статистики относно ползването
Въз основа на данните за пазаруване на участниците в лоялната програма и основните данни за лицето (напр. възраст, пол и местоживеене) се съставят статистически оценки по различни параметри (напр. възраст, пол, местоживеене, избран любим филиал, поведение при пазаруване, нов клиент, постоянен клиент), за да се извлекат цялостни заключения за отделни групи клиенти. Тези оценки не допускат никакви заключения относно идентичността на отделни участници в Програмата, а служат единствено за оптимизация на нашите предложения и услуги в рамките на Програмата за лоялност на база различни групи клиенти.
7. Получатели/ Категории получатели
Mобилното приложение на Kaufland се администрира технически от Kaufland Stiftung & Co. KG, Rötelstraße 35, 74172 Neckarsulm, Германия и в този смисъл това дружество може да получи достъп до Ваши лични данни при определени условия.
Предоставянето на данни на трети лица извън Kaufland Групата поначало е недопустимо. По изключение възлагаме обработване на данните на външни изпълнители. Те съответно са внимателно подбрани, подлежат на проверка от наша страна и следва да изпълняват определени задължения по силата на договор съгласно чл. 28 ОРЗД.
Освен това е възможно да се наложи да препратим копия/ част от Ваши запитвания на наши партньори, с които имаме сключени договори (напр. на доставчици при запитвания, касаещи спецификата на дадени артикули), за да може Вашето запитване да бъде обработено. В тези случаи обаче запитването подлежи на предварителна анонимизация, така че трети лица да не могат да се свържат с Вас.
Ако в единични случаи предоставянето на Вашите лични данни е необходимо за уточнения във връзка с Вашето запитване, ние ще Ви информираме за това.
Също така споделяме с наши доставчици, с които имаме сключени договори, агрегирана информация за продажби и клиентски групи, за да се генерират адекватни търговски предложения и маркетинг кампании, да се оптимизират техните предложения и услуги в рамките на Програмата за лоялност и за общ статистически анализ. В тези случаи информацията се анонимизира предварително, така че трети лица да не могат да се свържат с Вас.
В определени случаи при поискване от страна на държавни органи се налага предоставянето на лични данни за целите на разкриване на предполагаемо извършени престъпления.
8. Срок на съхранение на данните/ Критерии за определяне на срока на съхранение на данните
Лични данни биват изтрити или анонимизирани в момента, в който вече не са необходими за изпълнение на целите, описани в настоящата Политика.
Принципно, данните на участника (име, адрес, други профилни данни, данни за контакт) се съхраняват за периода на участие в Програмата за лоялност „Kaufland Card“ за целите на изпълнение на договора за ползване на Програмата за лоялни клиенти. Данни за покупки на участниците се изтриват по правило след 36 месеца, считано от извършване на покупката, т. к. спират да бъдат използвани за анализ на поведението при пазаруване.
В случай че участник не е бил активен за период над 24 месеца, участието му/ й в Програмата за лоялни клиенти се прекратява, а личните данни на участника, т.е. профилът се изтриват.
Всеки участник има право да прекрати договора за ползване на Програмата за лоялност по всяко време, без да посочва конкретни причини за това. Прекратяването на участието в Програмата за лоялност е възможно през мобилното приложение на Kaufland, чрез интернет страницата на Kaufland, в раздел Клиенти на адрес kaufland.bg или по имейл (info@kaufland.bg).
В случай че даден участник прекрати договора за ползване на Програмата за лоялни клиенти, участието в същата приключва. С изключение на клиентския профил в Kaufland (потребителско име и парола) всички останали данни, събрани в рамките на участието в Програмата (напр. история на пазаруване, все още налични точки за лоялност, участия в игри с награди, обороти) подлежат на анонимизация, респ. се изтриват.
Клиентският профил в Kaufland се запазва до неговото отделно изтриване от клиента, така че да е възможен достъпът до мобилното приложение на Kaufland, уебсайтовете на Kaufland и други услуги.
9. Криптиране
Kaufland предприема технически и организационни мерки за сигурност, за да защити възможно най-добре Вашите данни от неоторизиран достъп. Освен подсигуряване на операционната среда използваме и метод за криптиране. Посредством SSL-протокол (който осигурява криптиране на връзката между сървър и браузър) предоставената от Вас информация се пренася в криптирана форма и се проверява за автентичност, за да се предотврати евентуална злоупотреба с данните от страна на трети лица. Това се разпознава на уебсайта на Програмата за лоялност по иконката „катинар“ в контролната лента, както и по интернет адреса, започващ с „https“.
10. Вашите права като субект на данни
Съгласно чл. 15, параграф 1 ОРЗД имате право да получите безплатно информация за обработваните Ваши лични данни.
Освен това, при наличие на законовите предпоставки, имате право на коригиране (чл. 16 ОРЗД) и изтриване (чл. 17 ОРЗД) на Вашите лични данни, както и на ограничаване на тяхното обработване (чл. 17 ОРЗД).
Доколкото обработването на данни се основава на чл. 6, параграф 1, буква д) или е) ОРЗД, Вие имате право на възражение срещу обработването съгласно чл. 21 ОРЗД. Ако възразите срещу дадено обработване на Вашите лични данни, занапред те ще бъдат изтрити и/ или ще спрат да се използват за целите, конкретизирани тук, освен ако администраторът Kaufland не докаже, че съществуват законови основания за обработването, ползващи се с предимство, или за целите на установяване, упражняване или защита на правни претенции от страна на Kaufland.
Доколкото Вие сами сте предоставили обработените данни, имате право на тяхната преносимост съгласно чл. 20 ОРЗД.
Ако обработването на данни се базира на Ваше съгласие съобразно чл. 6, параграф 1, буква а) или чл. 9, параграф 2, буква а) ОРЗД, може по всяко време да оттеглите съгласието с действие занапред, без по този начин да се засегне законосъобразността на досегашната обработка на данни.
При изброените по-горе случаи, отворени въпроси или в случай на оплакване може да се обърнете писмено или по имейл към Длъжностното лице по защита на данните, назначено от администратора.
Освен това имате право на жалба пред надзорния орган по защита на личните данни – Комисия за защита на личните данни (Адрес: София 1592, бул. „Проф. Цветан Лазаров” № 2, Електронна поща: kzld@cpdp.bg, Интернет страница: cpdp.bg).
11. Данни за контакт с Длъжностното лице по защита на данните:
ул. „Скопие“ 1А, гр. София 1233
имейл: dataprotection@kaufland.bg
Искаш повече информация за Kaufland Card?
Имаш още въпроси? Най-важното за Kaufland Card обобщихме и събрахме по-долу.
Какво е Kaufland Card?
Kaufland Card е програмата за клиентска лоялност на Kaufland, която ти предоставя много предимства. Можеш да регистрираш своята Kaufland Card като инсталираш приложението на Kaufland на твоя смартфон. Можеш да регистрираш своята Kaufland Card и като вземеш физическа карта на Информация във всеки наш хипермаркет.
Какви предимства ми предоставя Kaufland Card?
С Kaufland Card получаваш специални оферти за продукти на още по-ниски цени. Можеш да намериш специалните Kaufland Card оферти всяка седмица в нашата брошура или онлайн на нашата страница с оферти на www.kaufland.bg;
С Kaufland Card получаваш редовно и ексклузивни купони. Можеш да ги използваш за определени продукти в нашите хипермаркети;
За всеки 5 лева от твоята сметка в Kaufland получаваш по една точка, която се начислява в твоя профил в Kaufland Card. Можеш да използваш твоите точки при покупка на артикули от нашите лоялни кампании или за активиране на ексклузивни купони.
С Kaufland Card участваш и в регулярните ни томболи и игри, където можеш да спечелиш страхотни награди.
Как мога да получа и регистрирам Kaufland Card?
Има три начина да получиш и регистрираш Kaufland Card:
- Регистрирай дигиталната Kaufland Card, като изтеглиш приложението на Kaufland от Google Play Store или App Store на твоя смартфон. След като го направиш и стартираш приложението, избери най-посещавания от теб Kaufland хипермаркет и след това създай своя профил в Kaufland Card. Въведи информацията в съответните полета. Не забравяй да потвърдиш своя e-mail адрес или номера на мобилния си телефон, които си посочил при регистрация, като въведеш кода, получен на зададения от теб съответно e-mail адрес или мобилен номер. Твоята Kaufland Card ще бъде активирана само след това потвърждение.
- Регистрирай физическа карта Kaufland Card, като вземеш карта от Информация в хипермаркета и я регистрирай директно на място на клиентския терминал. За да го направиш, сканирай своята карта на клиентския терминал. Създай своя Kaufland Card профил и продължи, като попълниш съответната информация. Не забравяй да потвърдиш e-mail адреса или номера на мобилния телефон, които си използвал при регистрацията, като въведеш кода, получен на зададения от теб съответно e-mail адрес или мобилен номер. Твоята Kaufland Card ще бъде активирана само след това потвърждение.
- Регистрирай своята физическа карта вкъщи, като я вземеш от Информация и я активирай на нашия уебсайт, www.kaufland.bg. Създай своя Kaufland Card профил и продължи, като попълниш съответната информация. Не забравяй да потвърдиш e-mail адреса или номера на мобилния телефон, които си използвал при регистрацията, като въведеш кода , получен на зададения от теб съответно e-mail адрес или мобилен номер. Твоята Kaufland Card ще бъде активирана само след това потвърждение.
Трябва да имаш навършени 18 години, за да участваш в програмата за лоялност на Kaufland, Kaufland Card.
Как мога да събирам точки с моята Kaufland Card?
С твоята Kaufland Card (дигитална или физическа) автоматично събираш точки всеки път, когато правиш покупка в хипермаркет на Kaufland. За да направиш това, постави QR кода на твоята Kaufland Card под четеца на карти, когато правиш покупка на касата. Зелената точка на скенера служи като ориентир. Твоите точки ще бъдат добавени автоматично към профила ти в Kaufland Card.
За какво се използват точките?
Имаш нужда от точки, за да активираш някои от купоните, които получаваш редовно за продукти на още по-ниски цени.
Как мога да използвам своите точки, за да активирам купон?
За да активираш някои от ексклузивните купони, се нуждаеш от твоите точки. Колкото повече точки събереш, толкова повече ексклузивни купони можеш да активираш. Можеш да видиш текущия брой точки, които си събрал директно в твоето мобилното приложение на Kaufland, на клиентския терминал във всеки един хипермаркет на Kaufland или на www.kaufland.bg.
Имам физическа карта и бих искал да използвам и дигитална карта (с приложението на Kaufland). Възможно ли е това и какво трябва да направя?
Да, това е възможно да се направи с мобилното приложение на Kaufland. Изтегли приложението Kaufland от App Store или Google Play Store. След това го стартирай и избери хипермаркета на Kaufland, който посещаваш най-често и продължи. За да активираш своята дигитална Kaufland Card, моля, избери опцията "Вход" и въведи данните, които вече си използвал при регистрацията на физическата карта (e-mail адрес или номер на мобилен телефон и парола). Вече можеш да използваш както твоята дигитална карта, така и да продължиш да използваш физическата си карта. Можеш да видиш своята физическа карта, добавена в твоя Kaufland Card профил.
Mога ли да използвам дигиталния си касов бон за рекламации?
Дигиталният касов бон не може да се използва за гаранция на закупени уреди или за връщането на такива. За целта е необходимо да запазите касовата бележка на хартиен носител.
Мога ли да използвам моята Kaufland Card, когато пазарувам онлайн в Glovo?
Да, можеш да се възползваш от преференциите на твоята Kaufland Card и в Glovo. Всеки път, когато поръчваш онлайн, въвеждай 16-цифрения номер на своята карта в полето "Специални изисквания към обекта". За повече информация, кликни тук.