Ако при опит да регистрираш нова физическа Kaufland Card, ти изписва съобщение, че с въведения e-mail адрес или мобилен телефон вече има създаден профил, това означава, че с тях вече има регистрирана дигитална или физическа Kaufland Card. Ако искаш да използваш едновременно физическа и дигитална карта, няма нужда да регистрираш нова карта. Това е възможно да се направи с мобилното приложение на Kaufland.
Изтегли приложението Kaufland от App Store или Google Play Store. След това го стартирай и избери хипермаркета на Kaufland, който посещаваш най-често и продължи. За да активираш своята дигитална Kaufland Card, моля, избери опцията „Вход“ и въведи данните, които вече си използвал при регистрацията на физическата карта (e-mail адрес или номер на мобилен телефон и парола). Вече можеш да използваш както твоята дигитална карта, така и да продължиш да използваш твоята физическа карта. Можеш да видиш своята физическа карта, добавена в твоя профил в Kaufland Card.
Ако си изгубил своята физическа карта и искаш да регистрираш нова, посети някой от нашите хипермаркети. На „Информация“ ще получиш нова карта. След това се свържи с нашия отдел за обслужване на клиенти на безплатния телефонен номер 0800 / 12 220 от понеделник до петък между 8:00 и 18:30 часа. Нашите служители ще активират новата карта и ще деактивират изгубената карта. Точките, които вече си събрал с изгубената карта, ще бъдат прехвърлени на новата карта. Можеш също да използваш и нашата форма за контакт за допълнителни въпроси.