18 години Kaufland България
Kaufland България вече 18 години е на българския пазар – 18 години предлагаме свежест, качество и изключително богат избор от над 20 000 артикула на изгодни цени. Всичко това е посветено на теб.
Kaufland България е част от водещата европейска група в сектора на търговията на дребно Schwarz. Групата има над 575 000 служители и развива бизнеса си в 32 държави. Днес Kaufland има близо 1500 хипермаркета и над 155 000 служители в 8 европейски държави – Германия, Полша, Чехия, Румъния, Словакия, България, Хърватия и Молдова.
Kaufland стъпва на пазара в България през 1996 г. От тогава развиваме своя бизнес, налагайки се като лидер в сектора на модерната търговия с годишен оборот от над 2 млрд. лв. С екип от над 7400 служители компанията ни ежедневно работи за удовлетвореността на своите клиенти, предлагайки огромно разнообразие от качествени и свежи продукти на изгодни цени в удобна и модерна среда, която предоставя голям брой стоки и услуги на едно място и на един паркинг.
В началото на 2024 г. класация на сп. Forbes България* постави Kaufland България на челната позиция в категория „Най-голям частен работодател в страната“, с което даде един дългоочакван и много значим старт на годината, в която навършваме 18 години на българския пазар.
Заради нашите над милион и половина клиенти седмично ние сме длъжни да бъдем винаги открити и максимално диалогични. Заради тях непрекъснато разширяваме асортимента си, не спираме да инвестираме в качество на нашите продукти и услуги, изпълняваме и надграждаме социалния си ангажимент и не на последно място – вече традиционно, представямe публично числата на нашия бизнес. Именно на числата, които сме постигнали през последните 18 години, сме посветили нашия специален и различен отчет.
18 години с мисъл за климат и природа
Вече 18 години работим като социално отговорна компания с мисъл за обществото и природата – от проекти за енергийна ефективност до категоричния ангажимент за намаляване на пластмасата. За своята последователна социално отговорна политика сме носител на десетки награди.
Грижа за децата
За действията си по посока подпомагане на децата и подобряване качеството им на живот от 2022 г. Kaufland България е носител на сертификат „Компания – приятел на детето“ от Национална мрежа за децата.
Множеството проекти и инициативи са в партньорство с БЧК, Българската педиатрична асоциация, WWF, Държавен куклен театър „Варна“ и голям брой местни структури.
Повече по темата можеш да видиш тук.
Природа
Нашата цел е да намалим употребата на пластмаса с минимум 20% до 2025 г. и да имаме 100% рециклируеми опаковки на собствените ни марки. Ние сме първата верига хипермаркети, която откри пилотна система за обратно събиране на опаковки от PET бутилки и кенове.
Само за 9 месеца в станциите ни са събрани близо 7 млн. опаковки.
Научи повече за нашата битка с пластмасата.
Климат
Изграждаме обектите си по последни екостандарти. Инвестициите в енергийна ефективност намаляват преките емисии с 45% спрямо 2019 г. През последната година Kaufland България ЕООД енд КО КД е инвестирала над 100 млн. лв. в зелено строителство на нови магазини и модернизация и озеленяване на съществуващи. Ние сме сред първите ритейл компании в света със сертификат по стандарта EDGE освен международния стандарт ISO 50001.
Виж повече за усилията, които полагаме за опазване на околната среда.
Верига на доставки
От 2011 г. всички бизнес партньори се придържат към нашия Кодекс на поведение за лоялни бизнес практики, прозрачност, добри условия на труд и живот, съблюдаване на човешките права и екосъобразно поведение.
Тук можеш да прочетеш повече за нашата отговорност към веригата на доставки.
18 години вкус и качество от родината
Насърчаваме родното производство и работим с над 60% български производители, като инвестираме в тяхното развитие. До момента сме дали над 250 000 лв. за сертификация на български фермери по Global G.A.P.
Предлагаме над 4 300 български продукта в постоянния си асортимент в страната, като в по-големите хипермаркети на веригата броят им достига близо 5 000. Родното производство преобладава в ключови хранителни категории като месо, млечни продукти, хляб и хлебни изделия. Виж тук повече за производителите, с които работим.
Партнираме си с български производители и доставчици от 26 региона на страната. Предлагаме местна продукция на родни ферми и мандри от почти всеки регион у нас. За лесна ориентация поставихме кафяво сърце с текст „От нашия регион“ върху ценовия етикет на всеки регионален български продукт, включен в асортимента. Това е допълнение на дългогодишната ни практика да обозначаваме всеки артикул с роден произход и със сърце в цветовете на трибагреника. Виж повече по темата.
18 години ние сме тук за теб
Вече 18 години ние от Kaufland България сме верен партньор на всеки наш български клиент, като му предлагаме качествени продукти на отлични цени и позитивно потребителско преживяване. Зад успеха ни стои нашият сплотен екип от над 7400 човека, които ежедневно се грижат за удовлетвореността на клиентите.
Шест поредни години компанията е сертифицирана като Top Employer от международния независим институт Top Employers Institute. От началото на 2022 г. до момента утвърждаването на работодателската марка на Kaufland България е засвидетелствано и от повече от 55 отличия в най-оспорваните категории на значими конкурси като Employer Branding Awards на b2b Media, Career Show Awards, My Love Marks, Business Lady, Employer of choice и други.