Данните за филиала се зареждат.

Данните ти се зареждат.
Твоят Kaufland

Последно избирани филиали

Новият хипермаркет Kaufland в град София отвори врати

  • Това е първият хипермаркет, който отговаря напълно на високите международни стандарти за енергийна ефективност.
  • Новият магазин посреща клиентите с богат асортимент от над 23 200 стоки с безкомпромисно качество и впечатляващи ценови предложения.
  • Ритейлърът продължава да дефинира качеството с над 20 международни сертификата за асортимента си.
Откриваме първия хипермаркет, който отговаря напълно на високите международни стандарти за енергийна ефективност
Откриваме първия хипермаркет, който отговаря напълно на високите международни стандарти за енергийна ефективност

Kaufland България откри първия си изцяло устойчив хипермаркет в столичния район „Изгрев“, който напълно отговаря на високите международни стандарти на Сертификата за устойчиво строителство EDGE. Сградата е с 20% по-висока ефективност, отколкото изискват настоящите строителни разпоредби в България. Процесът по сертификация се очаква да приключи до средата на 2025 г.

Новооткритият хипермаркет в столичния район „Изгрев“ е 17-тият обект на Kaufland в София и 67-ият магазин на веригата в страната. Общата инвестиция в новия магазин е над 54 млн. лв., като с нея инвестициите в столицата надвишават 500 млн.  лева.

„Това е най-устойчивият магазин в България, като в него сме вложили всички технологични иновации с грижа за природата, клиентите и заобикалящата ни градска среда. EDGE стандартът, който заложихме още при проектирането и построяването му, гарантира по-висока енергийна ефективност, по-малко използване на вода, но за сметка на това използане на рециклируеми и устойчиви материали. Затова още от първия ден на откриването му можем да кажем, че пестим с 20% от въглеродните емисии на стандартен хипермаркет.“, изтъкна по време на откриването изпълнителният директор на Kaufland България Иван Чернев. Той подчерта, че изграждането му е съобразено със спецификите на заобикалящата градска среда. „Поставихме специални шумозащитни стени, за да интегрираме успешно новия ни обект в градските условия, включително и към сгради с висока чуствителност към шумови замърсявания като намиращата се в близост УМБАЛ Софиямед.“

Обектът отговаря на най-новите стандарти за екологично и енергийно ефективно строителство и е оборудван със системи, щадящи околната среда. Новият хипермаркет на Kaufland ползва 100% „зелена“ енергия, към която веригата премина изцяло от март 2022 г. Отоплението и охлаждането на филиала е енергийно ефективно с нов тип термопомпен агрегат с хладилен агент пропан, който е напълно безвреден за околната среда. В началото на 2025 г. е планирано поставянето на фотоволтаична инсталация на покрива на новооткрития хипермаркет, която ще спестява допълнително около 20% от годишното потребление на електрическа енергия. 

На паркинга на магазина е инсталирана и нов тип бърза зарядна станция за електроавтомобили, която позволява зареждането на три автомобила едновременно. 

В унисон със стратегията на Kaufland за намаляване на използването на пластмаса, магазинът ще разполага със 100 бр. ръчни кошници за пазаруване от рециклирана пластмаса.

 

Информация за „най-устойчивия“ хипермаркет Kaufland – Изгрев 

Имотът, върху който е построен новият хипермаркет на Kaufland, е над 14 000 кв. метра, а търговската му площ е близо 3300 кв.м.  Магазинът е с модерно фасадно оформление, като сградата е решена вертикално на 3 нива - покрит паркинг, търговска и складова площ над паркинг и социални помещения на трето ниво. За клиентите на магазина са предвидени сумарно 253 паркоместа.

Разнообразен асортимент с над 23 000 артикула

В новия хипермаркет клиентите могат да открият изключително богато разнообразие от над 23 200 свежи и качествени продукти, от които близо 6000 нехранителни стоки

Отличителната за Kaufland витрина с обслужване в новия хипермаркет е с дължина от 25 метра и предлага свеж избор от повече от 430 артикула, сред които прясно месо, риба, млечни продукти, месни и млечни специалитети и деликатеси. В собствената пекарна на компанията клиентите ще открият над 100 вида прясно приготвени хляб и тестени изделия. Ритейлърът продължава да дефинира качеството с над 20 международни сертификата за асортимента си. Всички сертификати и тяхното значение, могат да бъдат намерени на kaufland.bg/sertifikati

Kaufland подкрепя родното производство, като в асортимента на веригата ще бъдат предлагани стоки от над 300 български производители, продукцията на 40 от тях ще е в секцията „Плодове и зеленчуци“. Важна част от предложенията в богатия асортимент са и собствените марки на Kaufland, които са над 3700 в новия обект. Сред тях са продуктите на вдъхновената от традиционната българска кухня марка „Брей!“, които вече са над 150 вида. По повод предстоящите празници в хипермаркета ще бъдат изложени и 360 артикула коледен асортимент.

Иновативни решения пестят времето за пазаруване

За да улесни процеса и времето за пазаруване, хипармаркетът в кв. „Изток“ разполага с 8 каси за самообслужване. В новия филиал е внедрена и иновативната услуга за дигитално пазаруване K-SCAN, която Kaufland въведе на българския пазар през миналата година. K-SCAN дава възможност на клиентите сами да сканират избраните от тях стоки, докато пазаруват в магазина, спестявайки от времето за ваденето на продуктите на каса. Сканирането на артикулите става с личен мобилен телефон или специален ръчен скенер, още преди всеки един от артикулите да бъде поставен в количката. 

Допълнителен микс от услуги

С многообразие от продукти и услуги в зоната с наематели новооткритият хипермаркет надгражда One Stop Shopping концепцията на веригата, която осигурява изцяло нова атмосфера за пазаруване и превръща Kaufland в мултифункционален търговски център. Зоната с наематели ще посрещне клиентите с микс от услуги на концесионерна площ от над 400 кв.м. В нея ще се предлагат стоки и услуги от партньори на Kaufland като аптека Sopharmacy, пекарната за ядки Mr. Almond, вкусните пици и прясно приготвени храни от Pizza Lab и RepEat, неустоимото суши на Sushi Obento и Easy Pay. Месец след откриването на хипермаркета на неговата територия ще отвори врати и Super Barber. Това ще бъде техният втори обект след този в Kaufland – Малинова долина, като за момента те подбират локации само на територията на най-голямата търговска верига.